Deschide un tichet

Centrul de Asistență Altimex

Toate informațiile din canalul de suport sunt în siguranță și protejate cu o criptare 256-bit.

Oferim posibilitatea deschiderii de tichete fără crearea unui cont. Pentru aceasta, va trebui să introduceți o adresă de email validă.


: smarTrike

Garantăm oferirea de răspunsuri complete tichetelor în cel mult 48 de ore.

book

Cum să obții răspunsurile căutate de 4 ori mai rapid!

Descarcă acum!

Informații utile

  • Orele de lucru ale biroului de asistență sunt între 9 și 17, de luni până vineri, ora Bucureștiului
  • Ora locală a biroului de asistență este 12:11
  • Primul răspuns este garantat la 48 de ore.
  • Tichetele reinițiate și nerăspunse u vor căpăta prioritate.
  • Biroul de asistență este închis în weekend. Dacă ne conatctezi în weekend, vom face tot posibilul să îți răspundem luni.
  • Dimensiunea maximă pentru atașamente este de 24 Mb, iar fișierele acceptate sunt: png, jpg, gif, xls, xlsx, doc, docx